shoppingtipset

Kontakt: [email protected]

Lunch på stan vid lite finare tillfällen

Kategori: Shoppingtips

Ibland möter man ju upp någon för lunch för att småfira något, så här kommer en outfit för de tillfällena.

 

Lite lägre klackar, axlar täckta av den armyinspirerade kavajen och en klänning som inte är för festlig men ändå inte vardaglig.

 

Klänning 399:- H&M

Kavaj 199:- H&M

Skor 399:- Din sko

 

Tyvärr hinner jag inte uppdatera vid de vanliga tiderna idag, utan resten av inläggen kommer lite senare ikväll, efter träning.

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Jag ville bara säga att jag gillade det du skrev som kommentar hos 14 år och Gravid på propagandafilmen om muslimer och islam!

    Jag håller helt med dig, blir så glad när jag ser andra som står upp för sina vettiga åsikter! :)

    Thumbs up <3

    2010-11-17 | 21:09:23
    Bloggadress: http://corneliathulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: