shoppingtipset

Kontakt: [email protected]

Solkräm

Kategori: Shoppingtips

Idag är det ganska fint väder här nere i lilla Skåne där jag befinner mig. Man blir ju inte lite lockad av solen! 
 
Solen härliga strålar är ju dessvärre som alla vet också skadliga. Man får vara försiktig, samtidigt som man så klart ska suga åt sig alla härliga vitaminer och värme som följer. Förra året använde jag den här solkrämen från Nivea. Använder normalt sett bara PizBuin, men det var slut i affären när jag skulle köpa. Den här var dock förvånansvärt bra. Den la sig inte som ett kladdigt lager på huden som många andra kan göra, utan sjönk in snabbt och luktade helt ok. Många andra med bronze-effekt luktar ju dessutom lite underligt, precis som de flesta BUS-krämer, men det upplevde jag inte att den här gjorde. 
 
Extra plus för att den inte är svindyr!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: