shoppingtipset

Kontakt: [email protected]

Rihanna for River Island

Kategori: Kläder

När jag bodde i Oxford i somras var River Island en av mina favoritaffärer. Allt från vackra cocktailklänningar till billiga partykläder och fantastiska väskor och skor. Helt klart överkomliga priser gjorde det hela ännu bättre. 
 
Nu har de släppt en kollektion i samarbete med RIhanna. Man ser att Rihanna helt klart haft ett finger med i spelen, och det hade inte förvånat om Rihanna själv skulle bära plaggen. Nu när pundet ligger under tio kronor är det oerhört förmånligt att beställa från brittiska webshops. 
 
Nedan ser ni mina personliga favoriter. Priserna ligger mellan 170-435 kronor.
Älskar hur det här ser ut som en vippig kjol, men i själva verket är ett par shorts - SAFE! 
 
Finaste linnet till jeansshorts i sommar.
 
Classy, men sexig och en alldeles fantastisk rygg!

Kommentarer

  • Molly säger:

    Hej, jättefin blogg du har! :) Ställ gärna frågor till min frågestund jag drog igång idag, skulle vara jätte trevligt! Kram

    2013-03-08 | 17:14:33
    Bloggadress: http://mollyrosenstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här: